onsdag den 27. august 2008

mødet med de andre

Lørdag d. 14. Juni
Lørdag, vi skulle til kursus/møde med resten af deltagerne og med arrangørerne. Det hele foregik i århus, hvilket betød at vi skulle på tur igennem Danmark.
Vi skulle være mødes klokken 10 i århus, så Stine og jeg besluttede os for at tage det tidlige tog så vi i hvertfald havde 30 min. til at finde den bus vi skulle med. Det tidlige tog kørte klokken 6.11 (meget tidligt I know) men det skulle være det tog.
Lørdag morgen klokken 6.08 får jeg en opringning fra stine som står på banegården og venter på min ankomst, da jeg også har vores billetter. Men var jeg ikke stået op endnu, så jeg fik lige pludselig travlt. men vi vidste der gik et tog en time senere, det betød bare at vi havde 4 min til at finde den bus vi skulle med videre.
Jeg fik gjort mig klar og vi tog toget klokken 7.11 og to timer og en slat efter rendte vi forvirret rundt for at finde bussen. MEN vi fik hurtigt fundet bus nr. 4 efter nøje anvisninger fra Rabika. Ved stoppestedet mødte vi de første, som også skulle til kursus/møde det var Katrine, Signe og Jacob. Jacob var så godt foberedt, han vidste nøjagtigt hvor vi skulle af henne. Lettere kunne det næsten ikke være.
Da vi ankom til stedet, var der allerede to andre fra holdet som var dukket op, Marie og Bibi. Senere kom så Mikkel, og sidst ankom Kiki og Lasse (de var vist gået forkert)
Vi fik hilst på Jørgen og Xiaolong, fik sat os og så startede den allerførste "leg" snak med din sidemand og præsentér vedkommende, det gik meget fint, og vi fik lidt indsigt i hvem hinanden var og sådan. Derefter fik vi lidt at vide om hvad der skulle ske og vi se talt om det praktiske og fik stillet nogle spørgsmål.
Så havde Jørgen og Xiaolong aftalt med en tidligere deltager Frederik at han skulle komme og fortælle om hans oplevelser i godt en lille times tid, den lille times tid blev nok mere rundt regnet 2 en halv time. med det var meget hyggeligt og enormt lærerigt.
Resten af tiden gik med snak, vi fik god mad og sådan.
Så var mødet slut, og vi skulle til hjemad, men Stine, Mikkel og jeg besluttede at vi egentlig gerne ville have noget aftensmad før vi tog hjem. Så vi tog på "det grønne hjørne" fik noget rigtig godt mad, og snakkede noget mere..
Det var alt i alt en meget hyggelig tur.
Over and out
Nancy

Ingen kommentarer: