mandag den 13. oktober 2008

Fodboldfesten

Jo, som Stine nævnte i tidligere indlæg ville der komme en forklaring på fodboldfesten og her er den så.


Alle ved hvor meget jeg holder af fodbold, især når Danmark spiller.
Lørdag nat kinesisk tid spillede Danmark mod Malta (VM-kval) en meget meget vigtig kamp. Jeg havde lovet lang tid før, at jeg ville holde den største fodboldfest. Det blev senere besluttet, at vi tog til Beijing i den weekend, hvilket jeg tog meget hårdt.
Det betød at der ikke var noget fodbold eller fest…det kunne ikke lade sig gøre man kan ikke være to steder på én gang. Meeenn… alt er muligt for den der bærer viljen i hjertet, og jeg kom op med et fantastisk plan, en plan på niveau med Egon Olsens planer.
Altså forbød jeg alle at se resultatet og for så at kunne holde festen mandag aften, hvor alle kunne være med.
Det var min debut som festholder i Kina og det skulle jo være en fest ingen ville glemme.
Til denne særlige lejlighed var jeg ude og købe Carlsberg og diverse snacks.
Der skulle jo også være stemning i lokalet så vi pyntede rigtig godt op med vores egen måltavle og en masse forskellige banner.
Så var der ellers bare ægte dansk hygge og en fed fodboldkamp med fællessang og alt hvad der hører til.
Vi vandt kampen 3-0 med mål fra Søren Larsen og Daniel Agger.


Over and out
Nancy

Ingen kommentarer: